jan
Regeringsgatan 74
Stockholm,
Sweden

Super bra julklapp till en Jazzälskare!

Det blir jubileumsfest på Nalen 30/1 2023

Hej du Jazzfestvän!

Inbjudan till Jazzfest på Nalen 30:e januari 2023! Två år har Covid stoppat oss men nu tredje gången gillt!

Det finns plats att sitta ner och ha koll på stora scenen, ta en svängom, röra sig omkring för en öl eller ta ett snack med gamla vänner du inte sett på länge! Här spelas jazz för dans!

I Harlem spisas musiken. Du sitter eller står och blir engagerad tack vare musikernas dialog med publiken musikaliskt framförd med humor. Här är det ännu mer glädje.

Det blir tjugonde gången som Stockholm-Västerled Rotaryklubb genomför Jazzfesten på klassisk mark, NALEN! Speciellt för många med upplevelser av stjärnorna som startade sin karriär här. Nu jubileumsfest!

6 laddade orkestrar och gästartist Lill Lindfors ställer upp utan ersättning! Vi får bidrag av våra sponsorer. Överskottet går till GAPF Glöm aldrig Pela och Fadime och deras insats i lokalt skolarbete mot hedersrelaterat våld och förtryck.

Vi välkomnar alla för vi tror att Jazzfesten skapar nyfikenhet och intresse för GAPF och Rotary. Så ta med dig vänner!

Närmare festpresentation finns i bilagda affisch.

Du som varit med tidigare känner igen många av succéerna. I år är det dansuppvisning och dansskola 18.30.

Sprid gärna denna information direkt till ditt nätverk så får också dina vänner en inbjudan att träffas och njuta av festen! Mer info finns på Facebook.

Snart är det jul. Passa på! Den bästa presenten är en storslagen upplevelse tillsammans. Vilken julklapp!  Biljetter för 500:- styck kan du köpa via Nortic.se och jazzfest.rotary@gmail.com.

Se affischen HÄR

Välkommen!