okt
Stora mans väg 4
Stockholm,
Sweden

Klubben fyller 50 år och det ska vi fira!

Dagen kommer att inledas med Klubbmästerskap i golf på Ågesta golfklubb med första utslag kl. 10.00. Vi ser fram emot ett stort deltagande med alla golfspelare i klubben. De som inte spelar golf kan gärna följa med någon av bollarna på en trevlig promenad och gemenskap.

Därefter samlas vi alla kl. 1800 för drink och efterföljande tre rätters middag. Vår guvernör kommer att medverka och det kommer att bli överraskningar under kvällen.

Inbjudan kommer att skickas ut till Er omkring den 25 augusti med osa senast den 20 september 2021. Alla medlemmar kommer att delta utan kostnad men medföljande får betala ett kuvertpris vars storlek kommer att anges i inbjudan.

Vi i Jubileumskommittén hoppas på en stor uppslutning till vårt jubileum och hoppas att alla skall känna glädje att efter lång tid utan större evenemang få uppleva en riktigt trevlig dag och kväll i vår fantastiska rotary klubb.

För Jubileumskommittén
Sven Renström                                                           Lennart Petersson
President                                                                     Sekreterare