Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
maj
Stockholm-Skanstull
Lindö Golf samt restaurang Emmer
Stockholm ,
Sweden

Måste jag spela golf för att vara med? Nej det behöver du inte, men det vore trevligt att se alla som kan åtminstone klockan 1800 där det. Läs mer om evenemanget nedan.

Inbjudan till 2022 års KP memorial som äger rum den 30 maj

Måndagen den 30 maj kommer det att spelas golf på Lindö golfklubb med start 11.00. tre bollar är bokade och anmälan görs med golf-ID till Ulf Bengtsson ulfbengtsson@me.com senast den 24 maj.

På kvällen bjuds det till en femrätters middag med dryck på Ulriksdals Värdshus för alla klubbmedlemmar med start kl. 18.00. Anmälan görs till moller.christina43@gmail.com senast den 24 maj. Vid anmälan var vänlig ange avvikande mat och dryck.

Detta årliga KP-evenemang har Du som klubbmedlem möjlighet att kostnadsfritt delta i. Medföljande gäster tycker vi är mycket trevligt att se. Dessa gäster får dock betala för sin middag till ett pris av 1100  kronor.

Ulriksdals Värdshus har öppnat en ny restaurang som heter Emmer och där skall vi äta en riktigt god meny. Måltiden kommer att innehålla vårens primörer som är odlade i den egna köksträdgården som finns vid Värdshuset. Björn Franzén som är Sveriges ende kock med tre stjärnor i Guide Michelin kommer att gästa oss under måltiden. Trädgårdsmästare Maria Hult kommer att berätta om skötseln av deras trädgårdsland och vilka produkter som går direkt till sina kök Svenska Brasserier

Det kommer under kvällen att bli prisutdelning för golftävlingen och även lite överraskningar skall vi hinna med.

Vi hoppas att alla golfspelare i klubben tar tillfället i akt att spela en golfrunda som KP bjuder in till. Det är två tävlingar dels slaggolf för KP-memorial och dels en scratch tävling.

Välkomna

Sven Renström                                                               Lennart Petersson

President                                                                         Sekreterare