Stockholm-Skanstull
Västra Trädgårdsgatan 11A
Stockholm ,
Sweden

Välkomna till en spännande föredrag om  Toastmasters. Toni Olander kommer att berätta om sin resa med Toastmasters.
Antoinette (Toni) Olander är en amerikanska som kom till Sverige för att vinna kärleken 1973.  Hon har en Bachelor of Arts i Elementary Education och har undervisat i 40 år i amerikanska och svenska skolor.  Dessutom har hon undervisat engelska till hemlösa barn i Etiopien samt hjälpt sin man i hans företag med administrativa arbetsuppgifter.
Toni är stolt över at hon genom Butterick’s introducerade Halloween i Sverige under mitten av 1980-talet.

Sedan 10 år har Toni varit en Toastmaster.  Hon har vunnit klubbtävlingar och en areatävling.  Toni har nu fått Distinguished Toastmaster Award.  Hon drömmar om att en dag vinna Toastmaster World Championship i Public Speaking.
Läs mer om samarbetet mellan Toastmasters och Rotary

Välkomna!