Publicerad den 28 Nov 2022
Synd om er alla som missade Christinas föreläsning om hur man väljer årets kokbok! Det verkar vara en hel vetenskap att välja. Man kanske tror att det är några s.k. ”experter” som bara sitter och tycker – men så är icke fallet! De väljer bland 400 böcker!
Vår mycket uppskattade medlem Christina Möller höll en föreläsning om hur det går till när man väljer årets kokbok.
Äntligen kunde vi ses igen efter att ha varit insnöade förra veckan. Nu gick bussar och tåg och vi kunde ta oss till stan. Härligt, tänkte jag. Ville absolut inte missa när Christina ska berätta om hur de väljer årets kokbok. Hur de sätter upp olika kriterier och följer upp det.

Christina hade lagt upp föreläsningen på ett mycket bra och pedagogiskt sätt.
Och förresten visste du att Christina har precis kommit ut med en bok som heter ”Köksduellen”?
En riktigt bra bok som kan nästintill bli årets julklapp! Vill du ha ett exemplar? Maila Christina.
Boken kostar 200 kronor för medlemmar i klubben. Vill du köpa? Maila Christina. Annars kan du beställa det via förlaget och då kostar det 265 kronor. Beställ boken  HÄR

Mycket nöje!
Paki