Kom och njut av Jazz och dans på Nalen. – 31 januari 2022. Det är Stockholm Västerleds Rotaryklubb som ordnar det, Specialpris 450: skr
 Inbjudan till Jazzfest på Nalen 31:a januari 2022!
Det finns plats att sitta ner och ha koll på stora scenen, ta en svängom, röra sig omkring för en öl eller ta ett snack med gamla vänner du inte sett på länge! Här spelas jazz för dans!

I Harlem spisas musiken. Du sitter eller står och blir engagerad tack vare musikernas dialog med publiken musikaliskt framförd med humor. Här är det glädje.

Det blir tjugonde gången som Stockholm-Västerled Rotaryklubb nu genomför Jazzfesten på klassisk mark, NALEN! Speciellt för många med upplevelser av stjärnorna som startade sin karriär här. Nu jubileumsfest!
6 laddade orkestrar ställer upp utan ersättning! Vi får bidrag av våra sponsorer. Överskottet går till GAPF Glöm aldrig Pela och Fadime och deras insats i lokalt skolarbete mot hedersrelaterat våld och förtryck.
Vi välkomnar alla för vi tror att Jazzfesten skapar nyfikenhet och intresse för GAPF och Rotary. Så ta med dig vänner!
Närmare festpresentation finns i bilagda affisch.

Du som varit med tidigare känner igen många av succéerna. Nyhet för i år är att du behöver Covidpass, att det blir överraskningar och att biljetten också är en lott.
Sprid gärna denna information direkt till ditt nätverk så får också dina vänner en inbjudan att träffas och njuta av festen!

Snart är det jul. Passa på! Den bästa presenten är en upplevelse och event är ju årets julklapp! Biljetter för 450:- styck kan du köpa via Nortic.se. Info finns också via FB-sida Rotaryjazz 20 och jazzfest.rotary@gmail.com

Välkommen!
Jazzgruppen i Stockholm – Västerled Rotaryklubb