Verkligen roligt att lyssna på Sara som gjorde det lätt att förstå ett komplext fenomen. Det här var ett Intercitymöte med Stockholm Söder Rotaryklubb.
Kul att ha så många på plats för att lyssna på en lysande docent Sara Mangsbo den 3 oktober 2022!

Sara hade ramlat av hästen och blivit slagen av hästen på kinden därför ville hon inte filmas – hon hade sminkat över och det var svårt att se det hemska hon hade varit med om men föreläsarens önskemål måste respekteras.

Hon hade lagt upp föreläsningen på ett pedagogiskt sätt, jag är övertygad om att alla lärde sig nåt den här dagen. Hon ska verkligen ha eloge för det. Tusen tack bästa Sara.

Jag har kämpat med att konvertera ljudfil till film, vad gör man inte för sina klubbkamrater!
Här kommer filmen 😊
Paki Holvander